Tuesday, March 01, 2011

"Salon.com" sales negotiations collapse, Obama birth issues continue

Full Story from the Wall Street Journal.

Salon.com was caught in August 2009 attempting to manufacture phony "Obama Kenyan birth certificates" in order to reduce the credibility of those seeking proof of Obama's eligibility to be President.

Flashback: Salon attempts to debunk Kenyan birth ceriticate twice, fails

In December, I reported on a certified copy of Obama's birth certificate, which Lucas Daniel Smith says he obtained from Coast Province General Hospital in Mombasa, Kenya. A Youtube video of him purporting to be in Kenya with a group of children and showing the document to them is online.

Before Obama was President, the AP would post articles such as this, agreeing that Obama was, in fact, Kenyan-born. In fact, they even posted them in Africa after he became President!

Michelle Obama herself, even claimed on a few occasions caught on video, that Barack Obama was "a Kenyan" and that his "home country" was "Kenya".

Barack Obama, himself, attempted to make light of the topic by making a joke acknowledging that his ratings were low in the US, but very good "in his country of birth". You'll forgive me if I don't find the following "joke" all that humorous.

No comments:

Post a Comment